تأثیر آموزش هوش معنوی بر بحران هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر قم
تأثیر آموزش هوش معنوی بر بحران هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر قم

فائزه اعتمادی؛ رضا جعفری هرندی

دوره 23، شماره 90 ، تیر 1401، ، صفحه 53-72

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش هوش‌معنوی بر بحران هویت دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر قم بوده است. روش تحقیق از نوع شبه‌آزمایشی با طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه گواه بود. جامعه‌آماری ...  بیشتر